Wunderman Thompson opent het mosselseizoen voor Lunch Garden
Antwerpen, 3 juli 2023
Het enige waarvan Belgen zotter zijn dan van mosselen? Mosselen à volonté! Die voorliefde is hét hoofdingrediënt van de smakelijke campagne die Wunderman Thompson serveert voor het nieuwe mosselseizoen bij Lunch Garden.
Naar hartenlust smullen van dé Belgische love dish
Het hele jaar door kan je bij Lunch Garden terecht voor Belgische klassiekers. Maar hét meest geliefde gerecht komt pas eind juni uit z’n schulp: mosselen! En die zijn bij Lunch Garden traditiegetrouw à volonté. Of all you can love volgens Wunderman Thompson … dat samen met Lunch Garden het mosselseizoen opent met een TV-spot, online video, (D)OOH en social posts.
CREDITS
- Agency: Wunderman Thompson Benelux
- Client: Lunch Garden
- Client contact: Ifke Nauwelaerts, Isabelle Ruytjens, Simon Goossens, Emilie Van Vlasselaer, Laura Geldof
- Client Director: Tine Van Hasselt
- Client Manager: Stephanie Romano
- Client Executive: Luca Vinck
- Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras
- Creative team: Mathijs Bettens, Martijn Beckers, Katrin Van Eycken, Yannick De Haes
- Strategic Director: Tom Vingerhoets
- Strategic Planner: Barbara Verougstraete
- Design Director: Jeffrey Uten
- Design: Alicia Cristo, Marc Dupont, Sofie Luyckx, Ynje Degraeve
- Copywriter NL: Jelle Raats
- Copywriter FR: Jérôme Van Den Broeck
- Agency Producer: Tim Keeren, Ingeborg Van Hoof
- Sound Design: Menno Van Riet
- Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
- Production Company: Landvogel
- Director & Photography: Ines Vansteenkiste-Muylle