Wunderman Thompson maakt bonbastische campagne voor MediaMarkt
ANTWERPEN - 08 mei 2019
Onder het motto “ge kunt drijven, maar ge kunt ook overdrijven” lanceerde Wunderman Thompson een uitbundige campagne om de talloze bonnen bij MediaMarkt in de verf te zetten.
MediaMarkt pakt de komende weken uit met belachelijk veel bonnen op heel wat producten. Om deze actie te communiceren, bedacht Wunderman Thompson Antwerp de Bonbastische Weken.
Tijdens de campagne zullen er niet alleen ontiegelijk veel bonnen gecommuniceerd worden in de folder en in de radio- en tv-spots, maar zullen er ook speciale bonnen verspreid worden over heel België. Zo is de snelle reflexbon een tv-spot van 2 seconden die je zo snel mogelijk moet proberen scannen om ervan te profiteren. En op café kan je dankzij de fondbons op bierviltjes een friteuse winnen. Daarnaast zijn er ook nog de bonners: unieke banners met unieke bonnen, en de wasbonnen: coupons voor een gratis wasmachine die zomaar in je propere was kunnen zitten als je naar een wasserette gaat.
CREDITS
- Client: MediaMarkt
- Agency: Wunderman Thompson
- Head of Marketing: Yannick De Bièvre
- Advertising Manager: Davy Claeys
- Account Manager: Ena Stevens
- Account Director: Tom Thijs
- Strategic Planner: Evert Van den Broeck
- Creative Director: Sam De Volder
- Creatives: Patrick Vermeylen, Jan Denys, Bram Van LooverenHan Van den Hoof
- Copy NL: Tom de Block
- Copy FR: Jérôme Van Den Broeck
- Design: Virginie Rosseel, Patrick Vermeylen
- Motion Design: Andreas De Ridder, Mikael Naudet
- Radio Director & Sound Engineer: Menno Van Riet
- Agency Producers: Bruno Dejonghe, Amélie Van Campen