Wunderman Thompson heroïsch voor MNM
ANTWERPEN – 4 juni 2020
Vanaf 8 juni gaat Marathonradio weer van start. Drie weken lang zal MNM studenten steunen in de laatste rechte lijn van het schooljaar. En omdat het ook voor studenten meer dan ooit onzekere tijden zijn, wil MNM dit jaar hun vertrouwen een boost geven. Ook met de campagne voor Marathonradio.
De campagne toont studenten (en MNM dj’s) in een heroïsche houding. Een pose waarvan is gebleken dat ze een positief effect heeft op je vertrouwen als je ze enkele minuten aanhoudt. De houding speelt niet alleen een centrale rol in de aankondiging van Marathonradio, maar zal ook tijdens de uitzending een middel zijn om studenten te steunen.
De campagne bestaat uit een tv-spot, een radiospot en vier advertenties. Allemaal laten ze studenten weten dat ze hun vertrouwen een boost kunnen geven door de pose aan te nemen én door Marathonradio te volgen op MNM of in de MNM-app.
MNM Marathonradio radiospot.wav
WAV - 5.6 Mb
CRÉDITS
- Agency: Wunderman Thompson Antwerp
- Client: MNM
- Client contact: Céline Decock, Meloudia Berrouaine, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt
- Creative Director: Merel Van den Broeck
- Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
- Account team: Valérie Rosiers, Stephanie Katic
- Strategy: Evert Van den Broeck, Dimitri De Lauw
- Design: Inge Vanhees, Dorien Wendelen
- DTP: Anja Van den Broeck, Theo Hagtingius, Bernard Durant
- Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
- Agency producer: Amélie Van Campen, Caroline Van Ranst
- Production: Bozon
- Director: Jan Boon
- DOP: Piet Deyaert
- Photography: Joost Joossen
- Sound design: MNM