Wunderman Thompson helemaal in extase door VLAM
ANTWERPEN - 23 mei 2019
Mmm… Zo een goeie pot stoofvlees die al uren staat te pruttelen. Met een lekker bruin biertje, een boterham met mosterd en een lepeltje perensiroop. Komt bij jou het water ook al in de mond?
Dat is in ieder geval wat Wunderman Thompson probeert te bereiken met deze nieuwe radiocampagne voor VLAM. Want wij Belgen weten als geen ander wat goed eten is. Toch kunnen we onze klassiekers nóg beter maken. Door bioproducten te gebruiken wordt je bord stoofvlees, quiche of witloofrolletjes ook goed voor natuur en dier.
Onder het mom “goed eten, doet goed”, roepen de spots op om voortaan door het leven te gaan als Biogondiër. Met deze term wil VLAM de eeuwenoude mythe uit de wereld helpen dat je met bio enkel sla en quinoa kan eten. Want ondertussen is bio veel meer dan dat: van venkel tot kaas, een entrecote en frieten alsook een frisse pint. Als Biogondiër help je de wereld dus een beetje door te doen wat je graag doet: lekker eten en drinken.
Wie na het luisteren van deze spots nog steeds op z’n honger blijft zitten, kan eens naar hier surfen.
ASSETS
VLAM Broccoli
MP3 - 704 Kb
VLAM Stoofvlees
MP3 - 704 Kb
VLAM Witloof
MP3 - 704 Kb
CREDITS
- Agency: Wunderman Thompson Antwerp
- Client: VLAM
- Client contact: Marina Sablon, Evy De Kock
- Creative Director: Sam Devolder
- Creative team: Wout Geysen & Tijs Dejonckheere
- Account team: Carole Steger
- Strategy team: Michelle Defooz
- Copywriter NL: Tine Bongaerts
- Agency producer: Amélie Van Campen, Ingeborg Van Hoof
- Sound design: Menno Van Riet