Wunderman Thompson breidt clan uit met 13 nieuwe gezichten
ANTWERPEN - 25 juni 2021
Langzaam maar zeker krikt Wunderman Thompson het aantal kantooruren weer op. Klanten of collega’s die naar kantoor komen, hebben veel kans om een nieuw gezicht te spotten. Want sinds mei telt de WuThomClan 13 nieuwe leden. We zetten alle aanwinsten op een rij.
Het Brusselse team verwelkomt Pauline De Rycke. Deze nieuwe accountmanager kickstartte haar carrière bij Duke & Grace. Eerst als digital marketeer, later als accountexecutive en creative projectmanager. Bij Wunderman Thompson adviseert ze o.a. ICI PARIS XL en Alken-Maes.
Accountmanager Gitta De Vos komt van Happiness Brussels. Daar maakte ze 5 jaar lang klanten als Quick, AB InBev en BRU gelukkig. Véél food & drinks dus, maar bij Wunderman Thompson bijt ze zich vast in Amazon. Het doel: de online winkel positioneren als de beste werkgever ter wereld.
Ook Stéphanie Romano versterkte intussen hetzelfde Amazon Workforce team. Na 5 jaar bij RCA begint ze als accountmanager aan een compleet nieuw hoofdstuk.
Goedele Pyck zette haar eerste stappen in de reclame bij WeareDaniel, waar ze meewerkte aan de verkiezingscampagne van Open Vld. Ze ging daarna aan de slag als AE bij Boondoggle en strategic planner bij Springbok. Bij Wunderman Thompson gaat ze verder op de ingeslagen weg als strategic planner voor TNT, BASE en Mazda.
Jasmine Stuyts komt recht van de schoolbanken van de Thomas More-hogeschool. Ze heeft haar communicatiediploma op zak, met een specialisatie in digitale media. En staat te popelen om te scoren als digital projectmanager in team Performance.
Het bureau haalt ook dubbele Hollandse versterking in huis. Strategic planner Eke Jelluma is gestart bij team Performance. Na haar studies in psychologie en marketing, werkte ze in sales, human trend consultancy en strategy. Haar fascinatie voor het menselijk gedrag kan nu renderen voor Telenet B2B & bpost. Copywriter Tanja Picavet landde bij Wunderman Thompson na omzwervingen bij Reader’s Digest, bureaus zoals AB, D’M&S en AGConsult én de Stad Gent.
Telenet krijgt er nóg iemand bij die de rangen versterkt. Annelies Vervoort is de nieuwe accountdirector. Ze startte haar carrière bij Duval Guillaume Brussels en Happiness Brussels. Daarna had ze de regie van haar accounts in handen bij Utopolis en Kinepolis. De afgelopen 3,5 jaar was ze key accountmanager bij het digitale bureau Intracto.
Digital projectmanager Toon Cools is gebeten door technologie. Niet zo gek, voor iemand die Multimedia & communication technology studeerde. Toon komt van Medialaan en November Five. Hij legt zich bij Wunderman Thompson vooral toe op digitale innovatie en Internet of Things.
Sinds juni is Wunderman Thompson ook een field marketing communication coördinator rijker. De ervaring die Max Verdonck opdeed in rekrutering en accountmanagement komen van pas voor zijn werk bij het Microsoft-team.
Francesco Di Maggio versterkt de rangen als digitaal projectmanager voor de Nationale Loterij. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring op de teller, bij consultants als Deloitte, Accenture en Oracle.
De creatieve troepen krijgen met Kristof Snels een extra creative director. Hij verdiende zijn strepen vooral als copywriter bij Duval Guillaume en als CD bij LDV United. Geen gebrek aan ervaring én awards dus. Hij gaat aan de slag voor een lading nieuwe klanten.
Last but not least: design director Stijn Pauwels. Stijnis vooral bekend als oprichter van Milk and Cookies, het eerste digitale designbureau in België. Hij combineert een hart voor design met grote kennis van de digitale wereld.