Wunderman Thompson blijft koken voor Lunch Garden
5 April 2022
Wunderman Thompson lanceert een nieuwe campagne voor Lunch Garden. Op het menu staan twee tv-spots waarin de non-stop chefs hun intrede doen. Dit zijn mensen die koken en blijven koken voor hun familie of vrienden waardoor ze niet ten volle kunnen genieten van mooie momenten met de mensen waarvoor ze koken.
Liefde gaat door de maag. Daarom spenderen we heel wat tijd in onze keuken om lekker te koken voor de mensen die we graag zien. Maar tegelijk willen we zoveel mogelijk momenten delen met diezelfde mensen. Vanuit die insteek toverde Wunderman Thompson een gloednieuwe campagne op tafel.
Langs de zijlijn van het voetbalveld, in de sauna, op de bowlingbaan… het zijn een paar plekken waar onze non-stop chefs staan te koken. Deze vreemde en ietwat ongemakkelijke combinatie illustreert hoe lastig het vaak is om een juiste balans te vinden tussen lekkere gerechten op tafel zetten enerzijds en tijd maken voor familie en vrienden anderzijds.
Uiteindelijk biedt Lunch Garden de ideale oplossing. Want het is de plek waar je heerlijk kan genieten van dagelijkse kost, zonder dat het je de tijd kost om alles zelf klaar te maken. En in tegenstelling tot fastfood kan je bij Lunch Garden de tijd nemen om te genieten; van een heerlijk menu én van je gezelschap.
Naast de tv-spots bestaat de campagne uit een online luik. Hiervoor wordt hetzelfde concept doorgetrokken in dynamische social formats. De personages van de tv-spots staan opnieuw druk te koken, maar zullen dat telkens doen in een omgeving die inspeelt op de actualiteit. Met deze nieuwe campagne lanceert Lunch Garden ook een nieuwe baseline: Geniet van elk moment.
CONTACT
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Kristof Snels
E-mail: kristof.snels@wundermanthompson.com
Tel: +32 495 26 81 61
CREDITS
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: Lunch Garden
Contact: Sabine Vanderveken, Ann Biebuyck
Creative Directors: Kristof Snels
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
Strategie: Evert Van den Broeck
Account team: Frederik Jonnaert, Lore Dewit
RTV: Ingeborg Van Hoof, Thomas Anthoni
Production Company: AMOK
Producer: Filip Vangeffelen
Director: Fred De Loof
DOP: Sam Ostyn
Sound: Menno Van Riet