VML bewijst dat Q8 dé mobiliteitspartner is voor B2B-klanten
Antwerpen – 23 september 2025

De nieuwe merkcampagne die Q8 in juni lanceerde, krijgt nu geen staartje maar een extra lijf, in de vorm van een B2B-luik.
Net als in de B2C-campagne toont VML hoe Q8 er is voor alle en-en-en-momenten in het leven, ook voor zelfstandigen en ondernemers. Niet alleen als laadstation maar ook als werkstation & snackstation & nog-even-de-fleet-gegevens-checken-station. Kortom, dé complete mobiliteitspartner voor B2B-klanten.
VML werkte voor de video’s samen met KXRXT en regisseur Daniel Wårdh. Fotograaf Fra Bonasia vulde de beeldendatabank aan met frisse B2B-beelden.
De campagne loopt in online video en op sociale media.
Q8 - B2B NL 15".mp4
MP4 19 MB
Q8 - B2B NL 6" v1.mp4
MP4 8.1 MB
Q8 - B2B NL 6" v2.mp4
MP4 8.2 MB
CREDITS
Agency: VML
Client: Q8
Client contact: Birgit Mitchell, Michelle Manders, Sara Geysen,
Chief Creative Officer: Klaartje Galle
Executive Creative Directors: Arjen Tarras & Kasper Janssens
Creatives: Jolien Tuyteleers, Olivier Maquenne, Olaf Meuleman, Thomas Thysens
Account team: Stéphanie Romano, Ward Uydens, Joke Van Bourgognie
Strategy: Dimitri De Lauw, Jef Pelkmans
Design: Samuel Allemand, Lucas Van Orshaegen
Motion Design: Lucas Van Orshaegen, Andreas De Ridder, Karel Van Gucht, Jérémie Mavanga
Copy FR: Jérôme Van Den Broeck
Sound Design: Sonhouse, Menno Van Riet
Agency Producer: Caroline Van Ranst, Tim Keeren, Evelyn Twadrous
Production Company: KXRXT
Director: Daniel Wärdh
Photographer: Fra Bonasia
Sound & Music: Sonhouse