Topsport verdient topjournalistiek verdient topreclame
Het Laatste Nieuws heeft een primeur voor de supporters en fans onder zijn lezers: een exclusief sportabonnement.
Onder de noemer ‘Topsport verdient topjournalistiek’ creëerde These Days de lanceringscampagne.
Meer dan ooit wordt het domein van de kwalitatieve sportjournalistiek geclaimd. Met een concept
dat zowel positionerend als wervend werkt.
Het unieke abonnement biedt non-stop sportnieuws in één pakket. Wie intekent krijgt elke maandag de papieren krant, elke dag de digitale sportkrant en elk moment achtergrondnieuws op HLN.be/sportplus.
De campagne laat zien hoe de journalisten en columnisten van HLN zich - net als topsporters - onderscheiden door hun inzet, inzicht en talent. Om publiek en lezer te verwennen.
Jan Mulder – gewezen voetballer én huidig columnist van de krant – is de stem en ster van de campagne. Maar ook de andere sportjournalisten spelen een belangrijke rol.
De lancering is te zien en horen op TV en in de cinema, maar ook op radio, in magazines, outdoor en via online en sociale media.
Credits :
- Client : Het Laatste Nieuws
- Contacts : Inge Debremaeker, Pascale Coppens, Annelies Degens
- Agency : These Days
- Account Team : Veroniek Hesters, Joke Tersago
- CD : Sam De Volder, Werner Van Reck
- Creation : Tomas Van Loon
- Creation : Pieter De Lange
- Creation: Joeri Quinet
- Creation: Bram Van Looveren
- Design: Dorien Wendelen, Jeroen Michiels
- Strategy : Nicolas Moerman
- TD producer: Bruno Dejonghe
- Production tv: Caviar
- Sound: Sonicville
- Production radio: Raygun
- Online movie: AAP