These Days Y&R breidt prijzenkast uit met 4 IAC-awards.
De Internet Advertising Competition (IAC) bekroont al 13 jaar campagnes die uitblinken in online reclame en internetmarketing. Het Antwerpse communicatiebureau These Days Y&R kaapte deze keer 4 awards weg, en is daarmee koploper in België.
These Days Y&R viel op de recentste IAC-awards 4 keer in de prijzen. Het bureau uit Antwerpen leidt daarmee de dans in België. De IAC-awards bekronen opmerkelijke internetcampagnes.
- Best Broadcasting Website: “Game of Thrones”.
Een innovatieve longread met rijke content voor de gelijknamige serie (exclusief te volgen via Play More van Telenet).
- Best Broadcasting Online Video & Best TV Online Video: “Game of Thrones”.
50 gelukkigen mochten, in wereldpremière, de eerste aflevering van het nieuwe seizoen zien… als ze de geheime code konden bemachtigen.
- Best Automobile Online campaign: “Land Rover Discovery Sport”.
Via getargete posts op Facebook zocht het bureau naar mogelijke klanten voor een nieuw model. Nog voor er ook maar één foto van verschenen was.
- Best Game Site Online campaign: “Holly Happidays”.
Microsite voor de Nationale Loterij, tijdens de kerstperiode. Een geanimeerd koortje strooide er elke dag met een unieke prijs.
Een overzicht van alle IAC-winnaars vind je terug op http://www.iacaward.org