These Days wint 2x met de Nationale Loterij
These Days is erin geslaagd om twee competities van de Nationale Loterij te winnen: voor e-lotto en voor SCOOORE! Na een samenwerking van 4 jaar (zowel voor e-lotto als voor SCOOORE!) kiest de Nationale Loterij dus opnieuw voor These Days als vaste digitale marketing- en communicatiepartner.
De voorbije jaren zorgde These Days voor het digitaal uitrollen van verschillende branding campagnes (Win for Life, EuroMillions, Lotto). SCOOORE!, de sportweddenschappen van de Nationale Loterij, werd gelanceerd. De app van de Nationale Loterij en de website nationale-loterij.be kregen een nieuw design. Ook voor e-lotto.be (het online speelplatform van de Nationale Loterij) werd een nieuwe site voor mobiel en tabletgebruik ontwikkeld waarbij de nadruk op snelheid en gebruiksvriendelijkheid lag.
De komende jaren zal er naar een hogere versnelling geschakeld worden. These Days zal als strategische businesspartner de Nationale Loterij bijstaan met expertise inzake technologische innovaties, toekomstig digitaal gebruikersgedrag, performante e-businessmodellen en omnichannel marketing- en communicatietoepassingen. Het bureau ontwikkelde een bewezen ‘user-centric’ methodologie en aanpak om spelerstrajecten te analyseren en de speelervaring te verbeteren. Kortom: spelers zullen via elk online kanaal nòg makkelijker kunnen spelen (en winnen).
These Days haalde het van Prophets, TBWA en Boondoggle.
Credits:
- Strategic Team: Toon Diependaele, Kathy Haemers, Gert Lintermans, Michiel Noens
- Account & Project Management Team: Ivana Vilusic, Ine Peers, Mieke Vandenbossche, Carla Wauben, Joke Tersago
- Chief Integration Officer: Christophe Mes
- Copywriter: Tom De Block
- Interactive Web Producer: Lenny Benaicha
- Front-End Developer: Olivier Berger
- Motion Designer: Mikael Naudet