These Days vindt uw perfecte Mazda Match op het Autosalon.
Mazda garandeert dat elk van hun wagens zo rond de bestuurder zijn gebouwd, dat ze voor de ultieme rijervaring zorgen. Om dat te bewijzen, ging These Days voor elk model op zoek naar de ultieme testbestuurder: de Mazda Match. Geen racepiloten, maar gewone mensen op wiens leven de verschillende wagens perfect aansluiten. Tijdens het Autosalon ontdekt u op mazda.be wat een snowboardende vader vindt van de Mazda CX-5, of waarom een restaurantliefhebber zo graag telefoneert in de MX-5. De test van de Mazda3 resulteert in een tv-spot van 2 minuten, waarin we een urban explorer volgen op één van zijn tochten naar een verlaten steenkoolmijn. Naast de lange spot is er ook een 20”-versie; beide on air vanaf 2 januari.
Client: Mazda
Client Contact: Joachim Sas, Bert Callens
Agency: These Days
CD: Sam De Volder
Strategy: Michiel Noens
Creation: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
Design Director: Sebastien Greffe
Design: Sander De Smedt, Laura Soave, Reginald Van de Velde
Motion Design: Mikaël Naudet, Inge Vanhees
Copywriter: Tom de Block, Jérôme Van den Broeck
Account Manager: Seppe Dogge, Tom Thijs
Project Manager: Matti Verhaegen
Development: Lieven Eulaers
Producer: Bruno Dejonghe
Film Production Company: Geronimo
Film Director: Jeroen Willekens
Sound Production Company: Studio Helsinki, These Days