These Days trapt nieuwe campagne op gang voor VAB
These Days creëerde een nieuwe campagne voor de VAB fietsverzekering. De campagne is de eerste binnen een nieuw koepelconcept dat These Days voor de mobiliteitsorganisatie ontwikkelde. Onder de campagnelijn ‘Je kent het wel’ speelt het bureau in op minder leuke maar zo herkenbare situaties waar VAB een gepaste oplossing op biedt.
In een eerste fase loopt de campagne op radio, trams en bussen en in print en banners, maar in een tweede fase zullen er ook nog (online) activaties volgen.
- Client: VAB
- Contact: Diane Aerts, Gisèle De Groote, Rik Hemelaer
- Agency: These Days
- Accounts: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
- Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn
- Creation: Tomas Van Loon, Jan Denys, Patrick Vermeylen, Lennie De Troyer, Danny Vissers, Marc Thomasset
- Strategy: Katleen De Vlieger
- Design: Dorien Wendelen
- Agency Producer: Ingeborg Van Hoof
VAB_NL20s_Diefstal_Busje.mp3
MP3 - 470 Kb
Downloaden
VAB_NL20s_Schade_Dingeske.mp3
MP3 - 470 Kb
Downloaden
Joke Tersago
These Days