These days stuurt aanmaningsbrief voor Play van Telenet

Met 'Vollen bak vooruit' gaat Telenet de nostalgische toer op. De campagne duikt in de jaren 80.  Om met een dikke knipoog te laten zien hoe ons leven dankzij de technologie veranderd is. 

Zo creëerde These Days een opvallende mailing voor het Play-pakket. De gouwe-ouwe aanmaningsbrief van een fictieve videotheek herinnert de lezers heel even aan hoe ze vroeger massaal VHS-cassettes gingen huren en vooral te laat terugbrachten. De achterzijde brengt hen meteen 'back to the future' met een mooie aanbieding voor Play. 

Afgaande op kranten en social media, kan een DM vandaag nog net als vroeger voor heel wat beroering zorgen. Een aantal mensen schrok zich een hoedje. Anderen stapten zowaar naar de lokale videotheek. Maar de grote meerderheid was vooral aangenaam verrast, zoals blijkt uit de responscijfers.

Credits:

Client: Telenet

Contact: Nadia Baumans, Karen Van Belleghem

Agency: These Days

Account: Mieke Moortgat, Sophie Steyaert

Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn

Creation: Joeri Quinet, Bram Van Looveren

Design: Kelly Catteeuw

Copy: Annelies Paredaens

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over VML Belgium

 

 

Neem contact op met

HQ Antwerpen: Generaal Lemanstraat 47, 2018 Antwerpen

+32 (0)3 286 44 50

erwin.jansen@vml.com

www.vml.com