These Days scoort Gold, Silver én de Grand Prix op de IMC European Awards 2017.
These Days mag plaats vrijmaken in de prijzenkast voor de prestigieuze IMC European Awards 2017. Drie Belgische bureaus winnen samen 12 bekroningen, waarvan er 8 verzilverd worden door These Days. Het bureau kreeg vrijdag 7 Gold, 1 Silver én 1 Grand Prix Award overhandigd door de organisatie.
De campagne Coins of Hope voor Child Focus wordt bekroond met 3 Gold Awards in de categorieën Non-profit, Innovative Idea en Integrated Communication. Ook hun Put a Price on your Precious verovert 2 Gold Awards in Digital Communications en Small Budget.
De Disposable CamerApp , waarbij ze met Telenet even terug in de tijd flitsen, haalt ook 2 Golden trophies in Digital Communications en Direct.
Bovendien wint Floor 99.9, een luxediner waarbij je dankzij Black + Decker gewoon van de vloer kon eten, Silver in Event Marketing.
En da’s nog niet alles. Uitzonderlijk werd ook de Grand Prix uitgereikt voor Coins of Hope.
De IMC European Awards for Integrated Communications worden georganiseerd door European Association of Communications Agencies (EACA) en de Integrated Marketing Communications Council of Europe (IMCC).