These Days maakt Sinterklaas nog magischer met de Telenet Sintagram 2.0
Sinterklaas is na een deugddoende vakantie weer onderweg naar ons land en dat kan je ook dit jaar weer volgen op zijn persoonlijke Instagramkanaal: de Telenet Sintagram. Daar posten hij en Piet vanaf 13 november elke ochtend een leuke foto van onderweg.
Wie kan raden wat Piet door z’n verrekijker ziet, maakt kans op tickets voor De Grote Sinterklaasshow van Studio 100. Maar ook dit jaar kan je na de wedstrijdperiode de goedheilige man op de voet blijven volgen. Want nog tot 6 december deelt hij er foto’s en filmpjes van z’n dagelijkse bezigheden, beantwoordt hij er prangende sinterklaasvragen en vertelt hij over te gekke avonturen die hij meemaakte.
Om Sinterklaas dit jaar nog echter en magischer te maken, gaat Telenet nog een stapje verder. Op de wedstrijdpagina kan je als ouder, met behulp van Google Streetview API, een gepersonaliseerd kaartje laten maken voor je kinderen. Zo zal er op 6 december bij heel wat gezinnen een ‘Sinterselfie voor je huis’ in de bus vallen: het bewijs dat Sinterklaas wel degelijk bestaat.
De Sint volgen op Instagram kan via @telenet_sintagram. De wedstrijd loopt van 13 tot 19 november op telenet.be/sintagram en een gepersonaliseerde Sinterselfie voor je huis aanvragen doe je via telenet.be/sinterselfie.
Client: Telenet
Client Contact: Julie Van der Borght, Fabienne Beckers
Agency: These Days
CD: Pieter Staes
Strategy: Tom Vingerhoets, Michelle Defooz
Project Manager: Lennie De Wit
Creation: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers, Tijs Dejonckheere
Copywriter: Joeri Quinet
Design: Kelly Catteeuw
Solutions Architect: Stijn Janssens
Development: Olivier Berger, Veerle Struyf, Jill Van Reeth, Giele Cools
Production: Theo Hagtingius
Producer: Bruno Dejonghe
Motion Designer: Mikael Naudet, Bert Beckers
Print Production: Sofie Verschaeren
Performance: Koen Speelmeijer
Photography: Jasper Leonard
Set Dresser: Chris Lievens