These Days lanceert de Telenet Sintagram: de Sint op Instagram.
Sinterklaas is in het land en meteen ook mee met zijn tijd. De man gaat digitaal, met zijn eigen Instagramkanaal: de Telenet Sintagram. Daar post hij vanaf 15 november elke ochtend een sinterselfie van zijn nachtelijke inspectietocht over de daken.
Wie kan raden waar de Sint was, maakt kans op tickets voor De Grote Sinterklaasshow van Studio 100. De activatie leeft ook na de wedstrijdperiode nog verder. Want de Sint blijft nog tot 6 december foto’s en filmpjes delen van zijn ontbijt, zijn fresh outofbedlook, zijn professionele duckface en andere typische Instagramtafereeltjes. Zo wordt de Sintagram een kanaal om het sinterklaasuniversum nog echter en magischer te maken voor kinderen.
De Sint volgen op Instagram kan via @telenet_sintagram. De wedstrijd loopt van 15 tot 21 november op telenet.be/sintagram
Credentials
Client: Telenet
Client Contact: Lieselotte Van Aperen, Marijke Vissers
Agency: These Days
CD: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creation: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
Copywriter: Annelies Paredaens, Thomas Vanbrabant, Jérôme Van den Broeck, Christine Mes
Design: Kelly Catteeuw, Joris Verstuyft
Strategy: Tom Vingerhoets
Project Manager: Stephanie Katic
Account Executive: Lennie De Wit
Account Manager: Sander Van de Wiele
Solutions Architect: Stijn Janssens
Development: Veerle Struyf, Kay Karremans
Production: Bernard Durant
Producer: Bruno Dejonghe
Print Production: Sofie Verschaeren
Performance: Niky Patyn
Fotography: Jasper Leonard
Film Production Company: In Blik, Studio 100
Set Dresser: Chris Lievens
Location Hunter: Wim Noben