These Days gebruikt zijn hoofd voor Recupel
Afgedankt klein elektro blijft vaak rondslingeren, terwijl het perfect kan worden gerecycleerd. Daarom creëerde These Days een opvallende sensibiliseringscampagne voor Recupel. De kleurrijke 'electroheads' overwinnen in één klap zowel de kennisbarrière als de gedragsbarrière.
Leren zonder te beleren
Iedereen kan vanaf nu terecht op het RecyclePunt in tal van winkels met zijn toestellen van maximum 25 cm. Het koepelconcept laat zien hoe makkelijk je dat kan meten: gebruik gewoon je hoofd.
Sensibiliseren door te feliciteren
Verder bleek uit studies dat het milieu-argument geen hout snijdt bij het grote publiek. Vandaar de speelse, positieve insteek die vertelt hoe slim het is om afgedankte apparaten binnen te brengen.
In het eerste luik van de campagne dit najaar ligt de focus op badkamer- en keukentoestellen.
Assets
- Tv-spot
Credits:
- Client: Recupel
- Contact: Katrien Verfaillie, Sam Belmans
- Agency: These Days
- Account: Elise Eeckhout, Ivana Vilusic, Séverine Vanoirbeeck
- Creative Director: Werner Van Reck, Max Heirbaut
- Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet
- Design: Bram Van Looveren, Dorien Wendelen
- Production: Eugène & Louise, Madison & Vine