These Days en deSingel bezorgen je kippenvel.
Onder het mom van “deSingel Raakt” bedacht These Days een tv-spot om een reeks van vijf symfonische topconcerten te promoten, georganiseerd door deSingel. Deze concerten vinden uitzonderlijk plaats in de Koningin Elisabethzaal om nog meer oren kennis te laten maken met klassieke muziek.
De spot speelt in op het feit dat je live topmuziek ervaart met al je zintuigen, niet enkel met je gehoor. En dat het zelfs in staat is om je fysiek kippenvel te bezorgen. Een 3D-animatie toont je dit van heel dichtbij op muziek van ene Anton Bruckner.
Client: deSingel
Contacts: Katrijn de Wit, Kristien Gerets, Jerry Aerts
Agency: These Days
CD: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creation: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Design: Natalie Wlostowski
Motion design: Mikael Naudet
Design direction: Sébastien Greffe, Max Heirbaut
Strategy: Dimitri De Lauw, Evert Van den Broeck
Account: Ine Mannaerts
Sound: Menno Van Riet
Producer: Bruno Dejonghe
Animation company: Xiola
Director: Jan Snoeckx