These Days brengt de nieuwe Danio tot leven
Kiezen om het leven ten volle te leven, dat is waar het vernieuwde Danio voor staat. In die spirit creëerde These Days een campagne die start met de lancering van Danio Banana Split. Een smaakvolle combinatie van yoghurt met banaan en chocolade.
De baseline 'Taste life. To the full.' werd vertaald in een stoer maar stijlvol portret. We zien een craftsman volop genieten van zijn passie. En in één beweging ook van zijn favoriete Danio-variëteit.
Het gaat om de eerste uit een reeks nieuwe spots. Ze verschijnen vanaf deze week op tv en youtube. In een latere fase volgen ook nog een activatie op het web en het winkelpunt.
Credits
Client: Danone
Contacts: Quirine Faber, Marjolein Boogers, Pierre-Louis Bertrand, Eline Van Exel
Agency: These Days Wunderman Y&R
CD: Pieter Staes & Manuel Ostyn
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Tom De Block
Strategy: Toon Diependaele, Julie Bogaerts
Account: Damien Dubois, Charlotte Jaroš
Agency Producer: Dan Vanderbist
Film Production Company: Rococo
Director: Jan & Raf Roosens
Sound: Sonicville