Telenet en These Days organiseerden een gesmeerde boterhammekesactie
De eerste weken van september zijn voor families vaak zeer chaotisch. Is iedereen op tijd wakker? Wie moet er eerst naar school worden gebracht? En zitten de boterhammen wel in de rugzak?
Dat laatste durft al wel eens fout te lopen. Daarom organiseerden Telenet en These Days binnen de ‘Vollenbak Familie’ campagne: de Boterhammekes Koeriers.
Ouders en kinderen die hun boterhammen vergeten waren, konden dit ’s morgens via een website laten weten. Nog voor twaalf uur werden de vergeetkoppen door de Telenet Boterhammekes Koeriers, op school of op het werk, verrast met een lekker emergency-lunchpakketje. Graag gedaan!
- Client : Telenet
- Advertising Manager : Nathalie Rahbani, Filip Nuyts
- Agency : These Days
- Creative Direction : Pieter Staes, Manuel Ostyn
- Creation : Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
- Copy: Annelies Paredaens
- Account Team : Ine Beeckmans, Lennie De Wit
- Design : Inge Vanhees
- RTV: Bruno Dejonghe
- Camera & editing: Bas Van Hoof
- Production: E-Demonstrations