SPORTING PITSTOP
Telenet maakt Vlaanderen klaar voor het nieuwe F1-seizoen!
Op 15 maart ging het nieuwe Formule 1-seizoen van start op Sporting Telenet . Dankzij 5 extra kanalen, die je voorzien van alternatieve informatie en camerastandpunten, beleef je sport alsof je er zelf bij bent.
Daarom transformeerden These Days Y&R en Telenet op vrijdag 13 maart het Total tankstation, op de E17 richting Antwerpen, om tot een levensechte pitstop!
Gedurende een volledige dag konden Belgische chauffeurs er terecht voor een gratis check-up van hun wagen in ware Formule-1 stijl!
In slechts 35 seconden namen professionele F1-mechaniciens er je bandenslijtage en bandenspanning onder handen en werden de moeren van je wielen correct vastgedraaid.
Voor wie dit alles nog niet genoeg was… waren er uiteraard ook nog twee “snelle” pitspoezen om je warm te maken voor de opkomende races.
Het mag duidelijk zijn, Vlaanderen is 100% klaargestoomd voor het nieuwe Formule-1 seizoen op Sporting Telenet.
Credits Sporting Pitstop:
Client: Telenet
Contact: Peter Vindevogel, Go2Market manager Sporting & activation
Agency: These Days YR
CD: Sam De Volder
CD: Werner Van Reck
CD: Mateusz Mroszczak
Art Director: Gertjan De Smet
Copywriter: Matthias De Smet
Strategy team: Nicolas Moerman, Toon Diependaele
Design: Dorien Wendelen, Inge Vanhees
Motion design: Bert Beckers
Accounts: Mieke Moortgat, Sophie Steyaert
Event production agency: E-demonstrations
Radio production agency: Studio Helsinki
Film production: Roberto Gasparini & Johan Stoffels
Producer: Ingeborg Van Hoof