Škoda en VML p(l)akken brons met Lotte Kopecky
Antwerpen, 3 september 2024
Tijdens de afgelopen Olympische Spelen werden de allergrootste sportprestaties weer beloond en bekroond met felbegeerde medailles. Lotte Kopecky won brons en verdiende zo een plaats in de geschiedenisboeken. Net zoals bij andere Olympiërs krijgt haar medaille een mooie ereplek in de trofeekast. En dat vindt Škoda, de trotse wagensponsor van Lotte, eigenlijk wel een beetje jammer. Want verdient zo’n glansprestatie het niet om altijd en overal herinnerd te worden?
Om ervoor te zorgen dat Lotte haar overwinning dagelijks kan koesteren, creëerde Škoda samen met VML een iconisch aandenken dat overal met de topatlete meereist: een exclusief bronzen medaillelogo dat vanaf nu het originele standaard Škoda-logo op Lottes Superb Combi vervangt. Elke keer als ze haar auto in- of uitstapt op weg naar nieuwe krachttoeren (of gewoon naar de bakker) zal ze dat unieke moment even kunnen herleven. En dat is meer dan welverdiend.
Het unieke logo werd ceremonieel en persoonlijk aan Lotte overhandigd op de wielerpiste in Wilrijk, daar waar ze ooit haar fietscarrière als jong meisje startte. Als trouwe wielersponsor is Škoda vereerd, trots en dankbaar om Lotte te kunnen ondersteunen in de weg naar haar succes. We love cycling!
Škoda_Lotte_Kopecky_OLV_NL.mov
MOV - 42 Mb
CREDITS
Client: Škoda
Client Contact: Siebe Derdelinckx, Philippe Vanbrabant
Client PR: Liana Picard
D’Ieteren Academy: Elon Geysen
Wasserman Cycling: Quentin Stessels
Agency: VML Belgium
Chief Creative Officer: Klaartje Galle
Executive Creative Directors: Arjen Tarras, Kasper Janssens
Creative Director: Sam De Volder
Creation: Noa Luiten, Jasper Macken
Client Lead: Emilie Demoor
Client Manager: Diede Michiels
Strategic Director: Jef Pelkmans
Strategic Planner: Gaëlle Maes
Copywriter: Martijn Beckers, Yves Donceel, Gavin Watt
DOP & Editor: Matthias Thijsen
Production Partner: Lakkerij Eeckhout BVBA