Škoda duikt de koffer in met VML
Antwerpen – 27 oktober 2025

Als ‘Everyday Explorer’ heb je nooit ruimte genoeg. Daarom pakt de nieuwe Enyaq niet enkel uit met een vernieuwd design en innovatieve features, maar behoudt hij ook een van zijn – letterlijk – grootste troeven: een kofferruimte van maar liefst 585 liter. Om die in de verf te zetten, pakt VML uit met een bijzondere activatie: Škoda Add to Car.

Fabrikanten drukken de inhoud van de kofferruimte graag uit in liters. Maar wat dat cijfer precies ‘inhoudt’, is moeilijk voor te stellen. Om aan te tonen wat dit in de praktijk betekent, hebben we op de wedstrijdpagina een uitgebreid assortiment producten van A.S.Adventure klaargezet. Jouw missie: kies zorgvuldig de producten uit die jij graag zou meenemen op je volgende avontuur, en maak maximaal gebruik van de 585 liter kofferruimte van de Enyaq. Maar welke spullen selecteer je als je budget beperkt is tot € 3.000? Laad je koffer vol, en rij meteen door naar je Škoda-verdeler om je deelname te bevestigen met een proefrit met de Enyaq. En met een beetje geluk win je de hele kofferinhoud ter waarde van € 3.000 euro of een van de waardebonnen van € 100.
Het creatieve concept van Add to Car werd bedacht door VML. Hiermee richten we ons tot het doelpubliek van Škoda: de ‘Everyday Explorer’ op zoek naar grote en kleine avonturen. De bevestiging van je deelname via een testrit is meteen ook de perfecte manier om je eerste indruk van de vernieuwde Enyaq te bevestigen.
Škoda Add to CarCREDITS
Agency: VML Belgium
Client: Škoda
Client contact: Sarah Burlet
Executive Creative Directors: Kasper Janssens & Arjen Tarras
Creatives: Han Verschaeren, Tomas Van Loon
Account team: Mieke De Ridder, Lisa Van Cappellen, Anouk Nulens
Strategy: Jef Pelkmans
Design team: Timothy Helmer, Jill Daeghsels, Christophe De Pelsemaker, Samuel Allemand, Lars Hiele
Copywriter: Tom de Block, Jérôme Van Den Broeck
UX: Bram Verdyck, Stijn Van Minnebruggen
Agency Producer: Evelyn Twadrous
Editing/Motion: Karel Van Gucht
Development Partner: Springbok


