Schat je schatje op de Europese dag tegen kindermisbruik

Antwerpen, 18 november 2016. Kinderen zijn van onschatbare waarde. Maar in buiten- én binnenland wordt er wel degelijk grof geld voor betaald. Een probleem dat meestal verborgen blijft. Want hoe zie je dat een jongetje slachtoffer is van kinderporno? Of een minderjarig meisje uitgebuit wordt door een tienerpooier? 

Simpel: plak er een prijs op. Ga naar www.schatjeschatje.be, vul een aantal gegevens in en de tool kleeft er een prijskaartje op. Letterlijk.

De campagne wordt gelanceerd op de Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen seksuele uitbuiting en misbruik en zal vooral leven op Facebook en Twitter. Daarvoor kan Child Focus alvast rekenen op Bekende Belgen en hun kinderen. Zo laten ze zien dat de problematiek echt niet zo ver weg is als je denkt.

Dirk Depover en Maryse Rolland van Child Focus vertellen er alles over tijdens het Facebook Live event op 18 november, aangeboden door partner Rambla.

 

Credits:

Art Director: Bram Van Looveren

Copywriter: Joeri Quinet

Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn

Design Directors: Max Heirbaut, Sebastien Greffe

Design: Nathalie Wlostowski, Sander De Smedt

Account Manager: Seppe Dogge

Strategic Planner: Julie Bogaerts

Social Media Marketeer: Chloé Van Elsen

Development: Veerle Struyf, Jill Van Reeth

Solution Architect: Stijn Janssens

Pieter Staes

Creative Director, These Days

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over VML Belgium

 

 

Neem contact op met

HQ Antwerpen: Generaal Lemanstraat 47, 2018 Antwerpen

+32 (0)3 286 44 50

erwin.jansen@vml.com

www.vml.com