Nieuwe golf bij Wunderman Thompson
ANTWERPEN - 29 april 2021
Bij Wunderman Thompson sloten we 2020 af met positieve cijfers wat het aantal nieuwe klanten en aanwervingen betreft. En als de eerste prognoses kloppen, zullen we bureaus tekortkomen wanneer iedereen terugkeert naar kantoor. Want in de eerste maanden mochten we 15 nieuwe collega’s begroeten. Aan elk van hen: welkom bij Wunderman Thompson … en welkom thuis!
Barbara Van Duffel – Account Director
Barbara Van Duffel is geboren en getogen in Leuven en maakte carrière bij verschillende bureaus in en rond Brussel. Maar voor klanten als Pioneer DJ, VAB, OVAM, Child Focus en Mazda komt ze uiteraard graag eens naar Antwerpen. Daar (of in haar thuiskantoor natuurlijk) zal ze als Account Director het Wunderman Thompson-team vervoegen.
Evelien De Lint – Account Manager
Dé comeback van 2021 schreef Evelien De Lint op haar naam. Zij keert dit jaar terug naar Wunderman Thompson waar ze als Account Manager het Telenet/Base-team zal vervoegen. Een functie die haar op het lijf geschreven is. Welkom terug, Evelien!
Frederik Jonnaert – Account Director
Frederik Jonnaert is expert in field marketing en advertising. Als Brusseleir pur sang koos hij voor een opvallende transfer naar de Antwerpse kantoren van Wunderman Thompson. Hier zal hij zijn ruime ervaring op klanten als bpost, Orange en BNP Paribas Fortis verder kunnen verdiepen en verbreden met projecten voor (onder andere) Alken-Maes en ICI PARIS XL.
Anton Roef – Account Director
De eerste politieke benoeming bij Wunderman Thompson is een feit. Na zijn studies Politieke Wetenschappen (VUB) en Politieke Communicatie (UA) koos Anton partij voor de reclamewereld. Bij zijn nieuwe bureau zal hij Danone en Brussels Airlines onder zijn vleugels nemen, maar ook Mediamarkt en Bose.
Tine Van Hasselt – Account Manager
Even stilstaan, daar ga je van vooruit. Dat dacht ook Tine toen ze na een uitgebreide toer langs verschillende bureaus een nieuwe uitdaging zocht en deze vond tussen de vacatures van Wunderman Thompson. Dat leverde haar een vaste betrekking op in het Randstad-team. En we weten het nu al: Tine zal (bij ons) misschien nog vaak van job veranderen, maar niet van bureau.
Jef Dillen – Account Executive
Als Interior Consultant leidde Jef verschillende projecten in de office design sector. Maar omdat het creatief kriebelde, vond hij dat hij zelf ook wel eens aan een ander kantoor toe was. Wunderman Thompson richtte daarom voor hem een nieuwe werkplek in bij Microsoft Belux waar hij als Social Marketing Coördinator zijn social skills ten volle kan ontplooien.
Ward Uydens – Account Executive
Nog een nieuw model in ons Mazda-team is Ward Uydens. Hij zal trouwens niet enkel op verfijnd Japans vakmanschap focussen, maar ook de kostbare briefings die bpost ons toestuurt in ontvangst nemen. Kortom, genoeg gelegenheden om zijn ervaring in strategic & digital marketing in te zetten én zijn jeugddroom te realiseren: een job bij een reclamebureau!
Rose Bosteels – Digital Project Manager
Onze nieuwe Digital Project Manager Rose Bosteels beschikt over een master in Digital Management én een master in Innovation & Strategic Management. Ze is tegelijk ernstig en spontaan, is nieuwsgierig en heeft een open geest … Kortom: een veelzijdige persoonlijkheid die ons team komt versterken en zich in eerste instantie zal focussen op de projecten van Stichting Tegen Kanker.
Yannick De Haes – Creative
Als jonge hond zat Yannick 2 jaar in het bestuur van YoungDogs Belgium. Voor hij de stap naar de metropool zette, deed hij in Gent 6 jaar ervaring op met klanten als Amnesty International, Studio Brussel, Samsung en De Morgen. Hoorden we daar Samsung? Dat doet hier meteen belletje rinkelen …
Matthias Hardeel – Creative Digital Lead
Samen met onze kersverse Traffic & Operations Manager (zo dadelijk meer) zal Matthias Hardeel als Creative Digital Lead de uitdaging aangaan om de planning van ons digitale team in goede banen te leiden en een efficiënte samenwerking installeren met onder meer client services, strategie en creatie.
Damjan Cvetkovic – Traffic and Operations Manager
Damjan Cvetkovic start als (u zag’m al komen) Traffic and Operations Manager. In die functie zal hij de digitale planning van zowel Wunderman Antwerpen als Wunderman Brussel overschouwen en, vooral, controleren. Daarbij kan hij rekenen op het bestaande ‘triumviraat’ van de planning (Stephy, Joke en Judith) en het voltallige Operations Team.
Dimitri Van Steenwinckel – IT Support Manager
Netwerken is Dimitri’s tweede natuur. Dankzij zijn voortreffelijke connecties in de reclamewereld wist hij in te loggen bij de helpdesk van Wunderman Thompson. Op zijn cv prijkt ook een mix van 7 jaar ervaring bij PWC en doorgedreven (avond)studie. Wie een helpdesk-ticket aanmaakt kan meteen even kennismaken met Dimitri aan zijn nieuwe (thuis)bureau!
Franck Knevels – Financial Controller and Compliance Manager
Al even indrukwekkend is het palmares van Franck Knevels. Het doet ons dan ook geweldig veel plezier dat hij na functies als SOX auditor en controller bij grote en kleine (internationale) ondernemingen uitgerekend bij Wunderman Thompson is neergestreken. Voortaan kunnen we dan ook rekenen op een pak expertise, aangevuld met aangeboren optimisme en vriendelijkheid.
Emilie van Meirvenne – Revenue Controller
Bij de inkomende nieuwe aanwinsten vinden we ook Emilie Van Meirvenne, geboren te Leuven maar na 3 jaar goed geïntegreerd in Antwerpen. Na een langere relatie met KPMG waar ze als auditor werkte, boekte ze een afspraak met ons eigenste Finance-team. Kennismaken kan via chat, call, text … of (binnenkort) live op de tweede verdieping.
Fati Ettouzani – Office & Operations Assistant
Boekhouden, administratie, sales of ICT: Fati is een administratieve jack-of-all-trades. Daarbij gaat ze gestructureerd en efficiënt te werk, maar bij Wunderman Thompson zal ook haar creatieve kant goed van pas komen. Hier zal ze het ops-team ondersteunen bij een brede waaier aan administratieve taken.