MNM en Wunderman Thompson jumpen voor jobs
Antwerpen - 3 februari 2022
Je eerste job vinden met massa’s talent maar ook tonnen géén werkervaring: da’s niet evident. Daarom kunnen jongeren vanaf 1 februari hun eerste sprong in de arbeidsmarkt maken met MNM JumpJobs: een betalend contract van 1 maand waarmee je ervaring kan opdoen in verschillende sectoren. Dit initiatief van MNM – in samenwerking met VOKA, Itzu Jobs, Squire, VRT en de Vlaamse Overheid – geeft werkzoekende jongeren de springplank die ze verdienen.
Wunderman Thompson bedacht zowel de naam als een aanstekelijke campagne om jongeren te laten solliciteren voor MNM JumpJobs. Met de zegen van 90’s-icoon 2 Unlimited werd het bekende nummer “Jump for Joy” omgedoopt tot “Jump for Jobs”. Het werd de soundtrack van een TV-spot waarin jongeren hun unieke talenten demonstreren en vervolgens richting die eerste job springen met rasechte jumpmoves. Ook in de printcampagne en op sociale media wordt er voluit gejumpt voor jobs. En voor wie de handen uit de mouwen wil steken is er maar één adres: mnmjumpjobs.be
CREDITS:
- Agency: Wunderman Thompson Antwerp
- Client: MNM
- Client contact: Steven Lemmens, Elisabeth Roelandt, Céline Decock, Jill Mols, Tine Van Kerkhoven, Lien Dewaele
- Creative Directors: Merel Van den Broeck, Manuel Ostyn, Pieter Staes
- Creative team: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
- Account team: Valérie Rosiers, Stephanie Katic
- Strategy: Evert Van den Broeck
- Design: Jeffrey Uten
- DTP: Jan-Bart Debruyne
- Agency producer: Amélie Van Campen, Thomas Anthoni
- Production Company: Amok
- Director: Max Pauwels, Khaël Touag
- DOP: Edouard Legrelle
- Photography: Lichtwaas
- Sound: MNM, Menno Van Riet