MediaMarkt en Wunderman Thompson veranderen inpakpapier in uitpakpapier
ANTWERPEN – 09 december 2019
In het kader van de eindejaarsfeesten lanceert elektroketen MediaMarkt in samenwerking met Wunderman Thompson Antwerp speciaal inpakpapier, of liever uitpakpapier, waarmee klanten die een cadeautje kopen bij MediaMarkt kunnen uitpakken tijdens de feesten. In de plaats van hun inpakpapier gewoon weg te smijten, kunnen de gelukkige ontvangers van een cadeautje gekocht bij MediaMarkt hun uitpakpapier ‘krassen’ om kans te maken op fantastische prijzen. Zo verandert MediaMarkt zijn inpakpapier in een compleet nieuw medium om nieuwe klanten op een sympathieke manier aan te trekken. Verder omvat de eindejaarscampagne een reeks tv-spotjes en een radioluik om hun services en feestelijke deals in de kijker te zetten.
Radio spot
WAV - 3.7 Mb
CREDITS:
- Agency: Wunderman Thompson Antwerp
- Client: MediaMarkt
- Client contact: Yannick de Bièvre, Davy Claeys, Sofie De Beus, Cynthia Van Wiele
- Creative Director: Sam De Volder
- Creative team: Catherine Hermans, Patrick Vermeylen
- Copywriter FR: Jérôme Van Den Broeck, Hugues Vanden Steen
- Account team: Tom Thijs, Sarah Savoir
- Strategy: Evert Van den Broeck, Dimitri De Lauw
- Design: Nathalie Wlostowski, Sébastien Greffe, Inge Vanhees, Kenny Smet
- Motion design: Andreas De Ridder, Matthias Berghmans, Mikael Naudet
- Agency producer: Ingeborg Van Hoof, Amélie Van Campen
- Print producer: Sofie Verschaeren
- Production house: Static Films
- Director: Jan Boon
- Sound design: Menno Van Riet