Mazdamorfose verbaast bezoekers Autosalon
Het complete Mazda-gamma onderging recent een ware metamorfose. Van elk model werd zowel design als technologie grondig aangepakt. En nu biedt het merk zijn nieuwe generatie aan tegen verbazende saloncondities.
Om die boodschap kracht bij te zetten, creëerde These Days de Mazdamorfose-campagne. In print, online, DM en bij de dealer, maar ook op het Salon zelf.
Live metamorfose
Op de Mazda-stand - die oogt als een hedendaagse grootstad - komt het concept tot leven. Nietsvermoedende bezoekers worden live met verstomming geslagen. Met een reeks metamorfoses gecreëerd in samenwerking met Steven De Laere, één van Belgiës beste illusionisten.
De wonderbaarlijke verdwijningen/verschijningen zorgden niet alleen voor 'rumour around the brand' op de Heizel, maar ook op Social Media.
Bekijk de filmpjes en laat Mazda u verbazen.
Credits:
Client: Mazda
Contact: Joachim Sas, Bert Callens
Agency: These Days
Account: Tom Thijs, Seppe Dogge
Creative Director: Samuel De Volder
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Tom De Block
Design: Sander De Smedt
Production: Ruben Van Den Heuvel, Bruno Dejonghe