Mazda, Syrco Bakker en Wunderman Thompson serveren exclusieve ‘tastedrive’ met de All-New Mazda CX-60
Met de All-New Mazda CX-60 stelt Mazda zijn nieuwe vlaggenschip voor. De eerste plug-in hybride van het merk serveert innovatieve technologie en ongekende luxe, maar dan volgens een uniek Japans recept. Volgens datzelfde recept schotelt Wunderman Thompson samen met sterrenchef Syrco Bakker 15 gelukkige duo’s een exclusieve ‘proefrit’ voor.
De gloednieuwe Mazda CX-60 pakt uit met zijn elegante design en smaakvolle afwerking. Met die perfecte fusion van stijl en raffinement plaatst hij zich aan de absolute top van het luxueuze SUV-segment. Maar waarin hij zich écht onderscheidt, is zijn Japanse DNA. En daar haakte Wunderman Thompson helemaal op in.
Via het navigatiesysteem naar een geheim restaurant
Wie een proefrit boekt met de All-New Mazda CX-60 maakt kans op een onvergetelijke ‘tastedrive’ inclusief sterrendiner voor twee. Voor deze culinaire creatie tekent sterrenchef Syrco Bakker (Pure C**), die zich eveneens laat inspireren door het beste wat Japan te bieden heeft. De locatie van zijn exclusieve pop-up restaurant is topgeheim en is bovendien enkel en alleen terug te vinden in het navigatiesysteem van de CX-60.
De digitale campagne wordt geserveerd door Wunderman Thompson. Trek gekregen? Alle informatie over deze actie vind je op de website mazda.be/tastedrive.
Waag tussen 8 en 30 juli je kans en wie weet mag je mee aanschuiven voor een proefrit met sterrendiner. Crafted in Japan.
Agency: Wunderman Thompson Antwerp/Brussels
Client: Mazda
Client contact: Ben Seys, Tom Verbruggen, Kevin Liefooghe, Nienke Iliaens
Creative Directors: Kristof Snels, Manuel Ostyn, Pieter Staes, Arjen Tarras, Kasper Janssens
Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens, Lennie De Troyer, Tomas Van Loon
Account team: Barbara Van Duffel, Pieter Van Schil, Diede Michiels, Sofie Laeremans, Stefan De Haes
Strategy: Olivier De Laet, Jonas Keersmaekers, Douglas Van Dieren
Copywriter: Tom De Block, Yves Donceel
Design Director: Fred Lateur
Design: Marc Dupont, Kelly Catteeuw
Motion design: Karel Van Gucht
Agency producer: Thomas Anthoni, Stefan De Haes
Sound design: Menno Van Riet
Development: Bram Verdyck, Joran Schaefer, Sam Serrien
Performance: Koen Speelmeijer
Event partner: WeMakeYouHappy