Devos Lemmens en These Days Y&R openen de eerste afklikkliniek in België (5 mei 2014).
Na enkele teasende radiospots in april gaat op 5 mei de afklikkliniek van start. De campagne bestaat uit enkele radiospots die verwijzen naar de facebookapplicatie.
Wie zich laat opnemen in de afklikkliniek krijgt een gedetailleerde analyse van zijn gedrag op Facebook. Naar gelang het profiel dat je wordt aangemeten ontvang je advies op maat.
Of je nu teveel likes uitdeelt, je hele leven te grabbel gooit op Facebook, je op alles commentaar geeft of er alleen maar foto’s van jou verschijnen... de afklikkliniek begeleidt je bij elk probleem.
De therapie geeft je tips om Facebook op een positieve manier te gebruiken en te bouwen aan echte vriendschappen. En dat doe je volgens Devos Lemmens nog steeds in het echte leven en niet online. Deelnemers maken daarnaast ook kans op een BBQ event met hun vrienden.
--------------------------------------------------------------------------------
Credits:
Agency:
- Account Management: Jentina Van Eynde
- Strategy: Jef Raeman
- Creative Direction: Mateusz Mroszczak/ Sam De Volder
- Creative Team: Gertjan De Smet / Matthias De Smet
- Copywriting FR: Jérôme Van den Broeck
- Copywriting Afklikkliniek: Luk Catrysse
- Design: Dorien Wendelen
- RTV Producer: Dan Vanderbist
- Production radio: Raygun (NL), Sonic Music (FR)
- Production applicatie Afklikkliniek: These Days Y&R
Client Continental Foods/Devos Lemmens.
- Marketing Manager: An Caers
- Sr Brand Manager: Sophie Dierickx
- Jr Brand Manager: Lorenzo Van Doorslaer