Améline by Mayerline kiest voor stijl met These Days
Mayerline is een vaste waarde in Belgisch modeland. Deze lente lanceert het een nieuwe lijn: Améline by Mayerline. De collectie is ontworpen met een geraffineerde, ervaren en toch ongedwongen vrouw in gedachten. Daarom wilde men Améline lanceren op een manier die even stijlvol is als de collectie zelf. Om dat waar te maken, koos Mayerline voor These Days.
Het bureau creëerde een nieuw merkverhaal dat je meeneemt naar de wereld van de Améline-vrouw.
These Days ontwierp www.améline.be, de draaischijf van de lanceringscampagne. Op de one-page website voel je meteen aan wat de Améline-vrouw beweegt. Dezelfde in het oog springende moodfilm vind je ook, verkort, terug in de verkooppunten.
Naast de klassieke advertenties in toonaangevende modebladen (Knack Weekend, Le Vif/L’Express, Marie Claire, Feeling, Gael), zorgde These Days ook voor een bijzondere samenwerking tussen Améline en Feeling. In het magazine komen vier ambitieuze dames aan het woord. Zij geven een beeld van de Améline-vrouw in het écht.
De Améline-campagne wordt op social media ondersteund, ingebed op de Facebook-pagina van moederbedrijf Mayerline. Tot slot produceerde These Days ook alle ondersteunend materiaal voor het persevenement.
Meer info
CREDITS
Client: Améline by Mayerline
Contact: Annick Meyer, Clarisse Van der Pluym
Agency: These Days
Creative Director: Werner Van Reck
Creation: Annelies Rongé, Stephanie Van Tichelt
Design Director: Max Heirbaut
Account Manager: Ine Beeckmans
Account Director: Veroniek Hesters
Strategic Planner: Katleen De Vlieger
Design: Lotte Neirynck, Joris Verstuyft
Copy: Luk Catrysse
Producer: Bruno Dejonghe
Production Company: Initials L.A.
Director/Photographer: Guillaume Lechat
Music Production: Roundhouse